Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
701 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 12:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.146:316.346 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2657) |
Structură socială. Societatea ca sistem social (1018) |
SM ISO690:2012 CRĂCIUN, Claudia, COMENDANT, Tatiana. Chestionarea studenților: constatări, sugestii, recomandări. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2018, nr. 2(33), pp. 101-104. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(33) / 2018 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.146:316.346 | ||||||
Pag. 101-104 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Mediul academic s-a obișnuit cu faptul că chestionarea studenților este o procedură obligatorie, efectuată în fiecare semestru, pentru a constata nivelul de apreciere a predării disciplinelor din semestrul precedent și pentru a identifica propunerile studenților referitor la îmbunătățirea procesului de instruire. În articolul de față propunem constatări, sugestii și recomandări survenite în urma analizei răspunsurilor studenților la întrebările din „Chestionarul de evaluare a activităţii didactice de către studenţi”, elaborat în cadrul Academiei de Muzică, Teatru și Arte Plastice (AMTAP). Studenții de la Facultatea Artă Teatrală, Coregrafică și Multimedia au completat 135 de chestionare, în care au apreciat calitatea predării disciplinelor din semestrul I al anului universitar 2017-2018. |
||||||
Cuvinte-cheie cercetare, chestionar, studenţi, calitatea instruirii, cadre didactice, AMTAP, research, questionnaire, students, quality of training, teachers, Academy of Music, Theatre and Fine Arts |
||||||
|