Referinţe analitice pe marginea GRALE III: Raportul global asupra învăţării şi educaţiei adulţilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
602 50
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-21 15:37
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.7 (108)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica, PĂDURE, Daniela. Referinţe analitice pe marginea GRALE III: Raportul global asupra învăţării şi educaţiei adulţilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 3(103), pp. 25-28. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(103) / 2017 / ISSN 1810-6455

Referinţe analitice pe marginea GRALE III: Raportul global asupra învăţării şi educaţiei adulţilor

Analytical References Based on GRALE III: The Global Report on Adult Learning and Education

CZU: 374.7

Pag. 25-28

Goraş-Postică Viorica1, Pădure Daniela2
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2019


Rezumat

Studiul include o abordare analitică şi critică a Raportului global asupra învăţării şi educaţiei adulţilor, evidenţiindu-se impactul celor două procese asupra sănătăţii şi stării de bine a acestora. De asemenea, se abordează în mod comparativ rata de angajabilitate a adulţilor pe piaţa muncii, viaţa lor socială şi comunitară, precum şi participarea civică

The study includes an analytical and critical approach of the Global Report on Adult Learning and Education, highlighting the impact of these two processes on their health and wellbeing. It also addresses the comparative rate of adults’ employability in the labor market and their civic participation in social and community life.

Cuvinte-cheie
învăţarea şi educaţia adulţilor, raport global, impact, provocări, dezvoltare durabilă,

adult learning and education, global report, impact, challenges, sustainable development