Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
583 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-29 21:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.7 (108) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (211) |
SM ISO690:2012 COSOVAN, Olga. Dezvoltarea competenţelor în instruirea adulţilor. Componenta Cunoştinţe. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 3(103), pp. 21-24. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(103) / 2017 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 374.7 | ||||||
Pag. 21-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În instruirea adulţilor, formarea de competenţe este prioritară şi vizibilă, dar ea nu se poate realiza fără asimilarea cunoştinţelor. Fragmentarea cunoştinţelor în declarative, procedurale, condiţionale şi metacunoştinţe impune o gamă largă de activităţi care pot să asigure operaţionalizarea tuturor componentelor. Orice curs de instruire a adulţilor, la faza proiectării, trebuie să prevadă strategii de transmitere şi valorificare a cunoştinţelor, depăşind faza celor declarative. Pentru formarea/dezvoltarea competenţelor, cunoştinţele trebuie integrate într-o reţea extinsă de achiziţii individuale şi testate prin rezolvarea problemelor autentice. Cuvinte-cheie: competenţă, cunoştinţe declarative, procedurale, condiţionale, metacunoştinţe |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, cunoştinţe declarative, procedurale, condiţionale, metacunoştinţe, competence, declarative knowledge, procedural knowledge, conditional knowledge, metaknowledge |
||||||
|