Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1028 159 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 21:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378:658.8 (1) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (89) |
SM ISO690:2012 ŞIŞCAN, Ecaterina. Particularitățile mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2019, nr. 2(122), pp. 116-119. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 2(122) / 2019 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 378:658.8 | ||||||
Pag. 116-119 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Evoluțiile recente pe piața serviciilor de învățământ superior aduc în centrul preocupărilor universităților necesitatea regândirii strategiilor de marketing utilizate. Unul dintre factorii-cheie care afectează succesul oricărui efort de marke-ting este dezvoltarea unui mix de marketing în corespundere cu nevoile și așteptările clienților potențiali. În prezenta lucrare sunt supuse analizei particularitățile aplicării mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior. |
||||||
Cuvinte-cheie mix de marketing, învăţământ superior, marketing educaţional, servicii educaţionale, marketing mix, higher education, educational marketing, educational services |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Şişcan, E.</creatorName> <affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Particularitățile mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2019</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2073</relatedIdentifier> <subjects> <subject>mix de marketing</subject> <subject>învăţământ superior</subject> <subject>marketing educaţional</subject> <subject>servicii educaţionale</subject> <subject>marketing mix</subject> <subject>higher education</subject> <subject>educational marketing</subject> <subject>educational services</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378:658.8</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2019-08-28</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Evoluțiile recente pe piața serviciilor de învățământ superior aduc în centrul preocupărilor universităților necesitatea regândirii strategiilor de marketing utilizate. Unul dintre factorii-cheie care afectează succesul oricărui efort de marke-ting este dezvoltarea unui mix de marketing în corespundere cu nevoile și așteptările clienților potențiali. În prezenta lucrare sunt supuse analizei particularitățile aplicării mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Recent developments in the higher education market have led to the need to reconsider marketing strategies of universities. One of the key factors influencing success of any marketing effort is developing a marketing mix according to the needs and expectations of potential customers. In this paper the author analyzed the particularities of the application of the marketing mix in the higher education institutions.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>