Particularitățile mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1028 159
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 21:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:658.8 (1)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Vânzare. Desfacere. Marketing. Repartiție (89)
SM ISO690:2012
ŞIŞCAN, Ecaterina. Particularitățile mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2019, nr. 2(122), pp. 116-119. ISSN 1857-2073.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice)
Numărul 2(122) / 2019 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033

Particularitățile mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior

Particularities of the marketing mix in higher education institutions

CZU: 378:658.8

Pag. 116-119

Şişcan Ecaterina
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 1 septembrie 2019


Rezumat

Evoluțiile recente pe piața serviciilor de învățământ superior aduc în centrul preocupărilor universităților necesitatea regândirii strategiilor de marketing utilizate. Unul dintre factorii-cheie care afectează succesul oricărui efort de marke-ting este dezvoltarea unui mix de marketing în corespundere cu nevoile și așteptările clienților potențiali. În prezenta lucrare sunt supuse analizei particularitățile aplicării mixului de marketing în instituțiile de învățământ superior.

Recent developments in the higher education market have led to the need to reconsider marketing strategies of universities. One of the key factors influencing success of any marketing effort is developing a marketing mix according to the needs and expectations of potential customers. In this paper the author analyzed the particularities of the application of the marketing mix in the higher education institutions.

Cuvinte-cheie
mix de marketing, învăţământ superior, marketing educaţional, servicii educaţionale,

marketing mix, higher education, educational marketing, educational services

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Şişcan, E.</creatorName>
<affiliation>Academia de Studii Economice din Moldova, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Particularitățile mixului de marketing &icirc;n instituțiile de &icirc;nvățăm&acirc;nt superior</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2019</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-2073</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>mix de marketing</subject>
<subject>învăţământ superior</subject>
<subject>marketing educaţional</subject>
<subject>servicii educaţionale</subject>
<subject>marketing mix</subject>
<subject>higher education</subject>
<subject>educational marketing</subject>
<subject>educational services</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>378:658.8</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2019-08-28</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Evoluțiile recente pe piața serviciilor de &icirc;nvățăm&acirc;nt superior aduc &icirc;n centrul preocupărilor universităților necesitatea reg&acirc;ndirii strategiilor de marketing utilizate. Unul dintre factorii-cheie care afectează succesul oricărui efort de marke-ting este dezvoltarea unui mix de marketing &icirc;n corespundere cu nevoile și așteptările clienților potențiali. &Icirc;n prezenta lucrare sunt supuse analizei particularitățile aplicării mixului de marketing &icirc;n instituțiile de &icirc;nvățăm&acirc;nt superior.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>Recent developments in the higher education market have led to the need to reconsider marketing strategies of universities. One of the key factors influencing success of any marketing effort is developing a marketing mix according to the needs and expectations of potential customers. In this paper the author analyzed the particularities of the application of the marketing mix in the higher education institutions.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>