Mecanismul motivaţional de reglare şi diminuare a anxietăţii la studenţi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
645 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-06 17:45
SM ISO690:2012
TOMA, Natalia. Mecanismul motivaţional de reglare şi diminuare a anxietăţii la studenţi. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 500-503. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Mecanismul motivaţional de reglare şi diminuare a anxietăţii la studenţi


Pag. 500-503

Toma Natalia
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

The article analyzes the reasons given as adjustment mechanism and reduction of situational anxiety/academic students: bring scientific arguments on potential motivational factor in guiding anxiety in students. It was found that students with low motivation for learning have a high level of situational anxiety/academic.

Cuvinte-cheie
-