Articolul precedent |
Articolul urmator |
1125 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-29 00:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.5:331.101 (3) |
Psihologie (3398) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (389) |
SM ISO690:2012 РАКУ, Жанна. Особенности эмоционального выгорания у сотрудников call-центра. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 132-135. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.5:331.101 | ||||||
Pag. 132-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the study of emotional burnout at call-center employees. In constatative experiment we observed that more than half employees have a high level of emotional burnout. For a third of them are characteristic depersonalization and reductions of professionalism. |
||||||
|
Google Scholar Export
<meta name="citation_title" content="Особенности эмоционального выгорания у сотрудников call-центра"> <meta name="citation_author" content="Раку Жанна"> <meta name="citation_publication_date" content="2018"> <meta name="citation_collection_title" content="Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"> <meta name="citation_volume" content="Vol.2"> <meta name="citation_firstpage" content="132"> <meta name="citation_lastpage" content="135"> <meta name="citation_pdf_url" content="https://ibn.idsi.md/sites/default/files/imag_file/132-135_0.pdf">