Articolul precedent |
Articolul urmator |
1122 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-29 00:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.5:331.101 (3) |
Psihologie (3398) |
Teoria și organizarea muncii. Relațiile dintre întreprinderi și angajați (389) |
SM ISO690:2012 РАКУ, Жанна. Особенности эмоционального выгорания у сотрудников call-центра. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 132-135. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.5:331.101 | ||||||
Pag. 132-135 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article is devoted to the study of emotional burnout at call-center employees. In constatative experiment we observed that more than half employees have a high level of emotional burnout. For a third of them are characteristic depersonalization and reductions of professionalism. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Racu, J.P.</dc:creator> <dc:date>2018</dc:date> <dc:description xml:lang='en'><p><em>The article is devoted to the study of emotional burnout at call-center employees. In constatative experiment we observed that more than half employees have a high level of emotional burnout. For a third of them are characteristic depersonalization and reductions of professionalism.</em></p></dc:description> <dc:source>Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei (Vol.2) 132-135</dc:source> <dc:title>Особенности эмоционального выгорания у сотрудников call-центра</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>