Competența de proiectare a carierei: premisă pentru integrarea socioprofesională.
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1138 22
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 00:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.048.4 (44)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
SM ISO690:2012
COTRUȚA, Aida. Competența de proiectare a carierei: premisă pentru integrarea socioprofesională.. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 61-66. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Competența de proiectare a carierei: premisă pentru integrarea socioprofesională.

Career design competence: a premise for socio-professional integration

CZU: 37.048.4

Pag. 61-66

Cotruța Aida
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2018


Rezumat

Educația pentru integrare socioprofesională este o preocupare de bază a sistemului educațional, care își orientează conținuturile spre problema pregătirii tânărilui pentru integrare prin muncă. Piața muncii, fiind în continuă schimbare, întâmpină viitorul angajat cu noi provocări și solicită o viziune clară în rezolvarea situației.

Education for socio-professional integration is a basic preoccupation of the educational system, which focuses its content on the issue of preparing for the youth to integrate in the workfield. The labor market, being constantly changing, faces the future with new challenges, and calls for a clear vision in resolving the situation.

Cuvinte-cheie
ghidare în carieră și proiectarea carierei, decizia în carieră.