Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1340 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 00:03 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.1:371.123 (1) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 SAVVA, Marianna. Specificul structurii personalităţii cadrului didactic: abordări teoretice. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 67-76. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.1:371.123 | ||||||
Pag. 67-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol facem referire la specificul structurii personalităţii cadrului didactic, având ca temei realizarea ulte-rioară a unui experiment pedagogic ce va avea ca scop identificarea elevilor care au predispoziţie către profesia didac-tică sau poate chiar şi vocaţie pedagogică. Totodată, vom menţiona acele structuri ale personalităţii, care sunt specifice cadrului didactic, şi anume: competenţele specifice, aptitudinile pedagogice, vocaţia pedagogică, măiestria pedagogică. |
||||||
Cuvinte-cheie cadru didactic, aptitudini pedagogice, competenţele specifice, vocaţie pedagogică, măiestrie pedagogică. |
||||||
|