Paradigme, teorii, modele de intervenție ale consilierii pentru carieră
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1462 75
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 19:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01:37.048 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3905)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250)
SM ISO690:2012
AXINTE, Roxana. Paradigme, teorii, modele de intervenție ale consilierii pentru carieră. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 5(115), pp. 57-60. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5(115) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Paradigme, teorii, modele de intervenție ale consilierii pentru carieră

Paradigms, theories, intervention models in career counselling

CZU: 37.01:37.048

Pag. 57-60

Axinte Roxana
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
 
Disponibil în IBN: 17 octombrie 2018


Rezumat

Articolul prezintă o analiză a conceptelor teoretice, care se regăsesc la baza fundamentării demersului practic, realizat de către specialiști, în nișa activităților de consiliere pentru carieră. Sunt prezentate și analizate conceptele de paradigmă, teorie, model de acțiune/ intervenție. Integrarea informațiilor teoretice, aparținând mai multor teorii specifice de consi-liere, se va regăsi într-un model de intervenție, asumat de către fiecare consilier.

This article presents an analysis of the theoretical concepts providing the justifying basis for the specialists’ practical approach in the career counselling’s activities niche. We present and analyse the concepts of paradigm, theory, action/ intervention model. Integration of the theoretical knowledge borrowed from multiple career counselling specific theories leads to one’s own intervention model to be developed by each career counsellor

Cuvinte-cheie
paradigmă, teorie,

model,

consiliere pentru carieră.