Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1449 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-02 10:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772 (98) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1292) |
SM ISO690:2012 COCIERU, Ludmila. Aspecte teoretice și practice privind protecţia mărcilor gustative. In: Intellectus, 2018, nr. 2, pp. 31-34. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 2 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.772 | ||||||
Pag. 31-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui studiu este de a arătă că gustul constituie un element decisiv în alegerea consumatorului, ajutвnd la efectuarea diferenţei; la fel, de a evidenţia și alte tipuri de mărci, precum sunt cele gustative, și de a demonstra că mărcile din categoria mărcilor netradiţionale au tendinţa de a deveni tradiţionale |
||||||
Cuvinte-cheie proprietate intelectuală, producător, consumator, gustul produsului, mărci gustative, mărci netradiţionale. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cocieru, L.</dc:creator> <dc:date>2018-07-01</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Scopul acestui studiu este de a arătă că gustul constituie un element decisiv în alegerea consumatorului, ajutвnd la efectuarea diferenţei; la fel, de a evidenţia și alte tipuri de mărci, precum sunt cele gustative, și de a demonstra că mărcile din categoria mărcilor netradiţionale au tendinţa de a deveni tradiţionale</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The purpose of this study is to show that taste is a decisive element in consumer choice, that taste helps to make a difference, to highlight other types of trademarks, such as taste ones, and to demonstrate that trademarks in the category of non-traditional trademarks tend to to become traditional. </p></dc:description> <dc:description xml:lang='ru'><p>Цель данного исследования – показать, что вкус является решающим элементом в выборе потребителя, что вкус помогает сделать разницу, выделить и другие виды товарных знаков, такие как вкусовые, и доказать, что нетрадиционные товарные знаки имеют тенденцию становиться традиционным.</p></dc:description> <dc:source>Intellectus (2) 31-34</dc:source> <dc:subject>proprietate intelectuală</dc:subject> <dc:subject>gustul produsului</dc:subject> <dc:subject>producător</dc:subject> <dc:subject>consumator</dc:subject> <dc:subject>mărci gustative</dc:subject> <dc:subject>mărci netradiţionale.</dc:subject> <dc:title>Aspecte teoretice și practice privind protecţia mărcilor gustative</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>