Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1446 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-02 10:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772 (98) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1292) |
SM ISO690:2012 COCIERU, Ludmila. Aspecte teoretice și practice privind protecţia mărcilor gustative. In: Intellectus, 2018, nr. 2, pp. 31-34. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 2 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.772 | ||||||
Pag. 31-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui studiu este de a arătă că gustul constituie un element decisiv în alegerea consumatorului, ajutвnd la efectuarea diferenţei; la fel, de a evidenţia și alte tipuri de mărci, precum sunt cele gustative, și de a demonstra că mărcile din categoria mărcilor netradiţionale au tendinţa de a deveni tradiţionale |
||||||
Cuvinte-cheie proprietate intelectuală, producător, consumator, gustul produsului, mărci gustative, mărci netradiţionale. |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-64466</cfResPublId> <cfResPublDate>2018-07-01</cfResPublDate> <cfIssue>2</cfIssue> <cfStartPage>31</cfStartPage> <cfISSN>1810-7079</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/64466</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Aspecte teoretice și practice privind protecţia mărcilor gustative</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>proprietate intelectuală; gustul produsului; producător; consumator; mărci gustative; mărci netradiţionale.</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Scopul acestui studiu este de a arătă că gustul constituie un element decisiv în alegerea consumatorului, ajutвnd la efectuarea diferenţei; la fel, de a evidenţia și alte tipuri de mărci, precum sunt cele gustative, și de a demonstra că mărcile din categoria mărcilor netradiţionale au tendinţa de a deveni tradiţionale</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>The purpose of this study is to show that taste is a decisive element in consumer choice, that taste helps to make a difference, to highlight other types of trademarks, such as taste ones, and to demonstrate that trademarks in the category of non-traditional trademarks tend to to become traditional. </p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='RU' cfTrans='o'><p>Цель данного исследования – показать, что вкус является решающим элементом в выборе потребителя, что вкус помогает сделать разницу, выделить и другие виды товарных знаков, такие как вкусовые, и доказать, что нетрадиционные товарные знаки имеют тенденцию становиться традиционным.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-35787</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-07-01T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-35787</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-35787-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2018-07-01T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Cocieru</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Ludmila</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>