Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1448 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-02 10:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
347.772 (98) |
Drept comercial. Dreptul societăţilor comerciale (1292) |
SM ISO690:2012 COCIERU, Ludmila. Aspecte teoretice și practice privind protecţia mărcilor gustative. In: Intellectus, 2018, nr. 2, pp. 31-34. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 2 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 347.772 | ||||||
Pag. 31-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Scopul acestui studiu este de a arătă că gustul constituie un element decisiv în alegerea consumatorului, ajutвnd la efectuarea diferenţei; la fel, de a evidenţia și alte tipuri de mărci, precum sunt cele gustative, și de a demonstra că mărcile din categoria mărcilor netradiţionale au tendinţa de a deveni tradiţionale |
||||||
Cuvinte-cheie proprietate intelectuală, producător, consumator, gustul produsului, mărci gustative, mărci netradiţionale. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Cocieru, L.</creatorName> <affiliation>Agentia de Stat pentru Proprietatea Intelectuala a Republicii Moldova (AGEPI), Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Aspecte teoretice și practice privind protecţia mărcilor gustative</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1810-7079</relatedIdentifier> <subjects> <subject>proprietate intelectuală</subject> <subject>gustul produsului</subject> <subject>producător</subject> <subject>consumator</subject> <subject>mărci gustative</subject> <subject>mărci netradiţionale.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>347.772</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-07-01</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Scopul acestui studiu este de a arătă că gustul constituie un element decisiv în alegerea consumatorului, ajutвnd la efectuarea diferenţei; la fel, de a evidenţia și alte tipuri de mărci, precum sunt cele gustative, și de a demonstra că mărcile din categoria mărcilor netradiţionale au tendinţa de a deveni tradiţionale</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The purpose of this study is to show that taste is a decisive element in consumer choice, that taste helps to make a difference, to highlight other types of trademarks, such as taste ones, and to demonstrate that trademarks in the category of non-traditional trademarks tend to to become traditional. </p></description> <description xml:lang='ru' descriptionType='Abstract'><p>Цель данного исследования – показать, что вкус является решающим элементом в выборе потребителя, что вкус помогает сделать разницу, выделить и другие виды товарных знаков, такие как вкусовые, и доказать, что нетрадиционные товарные знаки имеют тенденцию становиться традиционным.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>