Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
767 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-12 15:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811'1 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi (3229) |
SM ISO690:2012 BÂLICI, Veronica. Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I). In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 11-19. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811'1 | ||||||
Pag. 11-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Condițiile învățării, în care afectivitatea și raționalitatea, ca esențe ale finitei elevului, sunt relaționate pedagogic, elimină blocajul relațional în formarea lingvistică a elevului și schimbă în profunzime sensul noțiunii de învățare eficientă. |
||||||
Cuvinte-cheie dihotomia cauză-efect, condiții ale învățării, deblocaj relațional, formare lingvistică, liber arbitru, condiționare |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Bâlici, V..</dc:creator> <dc:date>2017-06-29</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Condițiile învățării, în care afectivitatea și raționalitatea, ca esențe ale finitei elevului, sunt relaționate pedagogic, elimină blocajul relațional în formarea lingvistică a elevului și schimbă în profunzime sensul noțiunii de învățare eficientă.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>The conditions of learning, in which affectivity and rationality as essences of the student’s human being are pedagogically related, eliminate relational blocking in the student’s linguistic training and change in depth the meaning of efficient learning. </dc:description> <dc:source>Univers Pedagogic 54 (2) 11-19</dc:source> <dc:subject>dihotomia cauză-efect</dc:subject> <dc:subject>liber arbitru</dc:subject> <dc:subject>condiționare</dc:subject> <dc:subject>condiții ale învățării</dc:subject> <dc:subject>deblocaj relațional</dc:subject> <dc:subject>formare lingvistică</dc:subject> <dc:title>Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I)</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>