Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I)
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
770 6
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-12 15:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811'1 (4)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limbi (3229)
SM ISO690:2012
BÂLICI, Veronica. Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I). In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 11-19. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470

Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I)
CZU: 37.02:811'1

Pag. 11-19

Bâlici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 21 august 2017


Rezumat

Condițiile învățării, în care afectivitatea și raționalitatea, ca esențe ale finitei elevului, sunt relaționate pedagogic, elimină blocajul relațional în formarea lingvistică a elevului și schimbă în profunzime sensul noțiunii de învățare eficientă.

The conditions of learning, in which affectivity and rationality as essences of the student’s human being are pedagogically related, eliminate relational blocking in the student’s linguistic training and change in depth the meaning of efficient learning.

Cuvinte-cheie
dihotomia cauză-efect, condiții ale învățării, deblocaj relațional, formare lingvistică,

liber arbitru, condiționare

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName>Bâlici, V..</creatorName>
<affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I)</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2017</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>dihotomia cauză-efect</subject>
<subject>liber arbitru</subject>
<subject>condiționare</subject>
<subject>condiții ale învățării</subject>
<subject>deblocaj relațional</subject>
<subject>formare lingvistică</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:811'1</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2017-06-29</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Condițiile învățării, în care afectivitatea și raționalitatea, ca esențe ale finitei elevului, sunt relaționate pedagogic, elimină blocajul relațional în formarea lingvistică a elevului și schimbă în profunzime sensul noțiunii de învățare eficientă.</description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The conditions of learning, in which affectivity and rationality as essences of the student’s human being are pedagogically related, eliminate relational blocking in the student’s linguistic training and change in depth the meaning of efficient learning. </description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>