Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
770 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-06-12 15:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811'1 (4) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limbi (3229) |
SM ISO690:2012 BÂLICI, Veronica. Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I). In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 11-19. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811'1 | ||||||
Pag. 11-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Condițiile învățării, în care afectivitatea și raționalitatea, ca esențe ale finitei elevului, sunt relaționate pedagogic, elimină blocajul relațional în formarea lingvistică a elevului și schimbă în profunzime sensul noțiunii de învățare eficientă. |
||||||
Cuvinte-cheie dihotomia cauză-efect, condiții ale învățării, deblocaj relațional, formare lingvistică, liber arbitru, condiționare |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Bâlici, V..</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Condiții ale relaționării afectivității și raționalității în formarea lingvistică a vorbitorului cult (partea I)</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2017</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>dihotomia cauză-efect</subject> <subject>liber arbitru</subject> <subject>condiționare</subject> <subject>condiții ale învățării</subject> <subject>deblocaj relațional</subject> <subject>formare lingvistică</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.02:811'1</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2017-06-29</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'>Condițiile învățării, în care afectivitatea și raționalitatea, ca esențe ale finitei elevului, sunt relaționate pedagogic, elimină blocajul relațional în formarea lingvistică a elevului și schimbă în profunzime sensul noțiunii de învățare eficientă.</description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'>The conditions of learning, in which affectivity and rationality as essences of the student’s human being are pedagogically related, eliminate relational blocking in the student’s linguistic training and change in depth the meaning of efficient learning. </description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>