Individualizarea şi diferenţierea în procesul de învăţare a limbilor străine
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
758 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 17:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:81'243 (28)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
PASCARU, Daniela. Individualizarea şi diferenţierea în procesul de învăţare a limbilor străine. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 4(86), pp. 33-36. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(86) / 2014 / ISSN 1810-6455

Individualizarea şi diferenţierea în procesul de învăţare a limbilor străine
CZU: 37.016:81'243

Pag. 33-36

Pascaru Daniela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 9 august 2017


Rezumat

Pentru profesori, cunoaşterea fiecărui educabil este asemănătoare unei confruntări cu o carte nouă. Orice persoană care vine în sala de clasă reprezintă o descoperire nouă cu fiecare întoarcere a filei, cu felul ei de a vedea şi experimenta lumea, formînd o bibliotecă unică de experienţe, speranţe, temeri şi vise. Creşterea cerinţelor de mobilitate socială şi profesională la nivel mondial dictează necesitatea de noi tehnologii de predare ce au drept scop explorarea potenţialului creativ şi a căilor individuale ale celor care învaţă în predarea unei limbi străine. Un rol important în cadrul tehnologiilor date îl joacă diferenţierea şi individualizarea predării, care ar trebui să fie orientate spre abilităţile, interesele, obiectivele studenţilor şi abordările individuale de autoeducaţie. Este cunoscut faptul că tehnologiile sînt încorporate în contextul mai larg de predare, care poate fi favorabil în procesul de diferenţiere şi individualizare a acesteia.

For a teacher, getting to know each learner is like experiencing a new book. Every person – every mind that comes into the classroom –represents a new discovery with every turn of the page, their own way of seeing and experiencing the world, and they each bring a unique library of experiences, hopes, fears and dreams. The growing requirements of social and professional mobility in the global world dictate the need for teaching technologies that are aimed at unfolding the students’ creative potential and individual ways of teaching a foreign language. Central to these technologies are differentiation and individualization of teaching which are supposed to be geared to the students’ abilities, interests, goals, and individual self-study approaches. It is however common knowledge that these technologies are embedded in the broader teaching context which can be variously conducive to differentiation and individualization of teaching.

Cuvinte-cheie
differentiation, individualization, theory of multiple intelligences, monitorization, interdisciplinary approach,

differentiated portfolio