Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
758 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 17:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'243 (28) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Lingvistică. Limbi (5052) |
SM ISO690:2012 PASCARU, Daniela. Individualizarea şi diferenţierea în procesul de învăţare a limbilor străine. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 4(86), pp. 33-36. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(86) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81'243 | ||||||
Pag. 33-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Pentru profesori, cunoaşterea fiecărui educabil este asemănătoare unei confruntări cu o carte nouă. Orice persoană care vine în sala de clasă reprezintă o descoperire nouă cu fiecare întoarcere a filei, cu felul ei de a vedea şi experimenta lumea, formînd o bibliotecă unică de experienţe, speranţe, temeri şi vise. Creşterea cerinţelor de mobilitate socială şi profesională la nivel mondial dictează necesitatea de noi tehnologii de predare ce au drept scop explorarea potenţialului creativ şi a căilor individuale ale celor care învaţă în predarea unei limbi străine. Un rol important în cadrul tehnologiilor date îl joacă diferenţierea şi individualizarea predării, care ar trebui să fie orientate spre abilităţile, interesele, obiectivele studenţilor şi abordările individuale de autoeducaţie. Este cunoscut faptul că tehnologiile sînt încorporate în contextul mai larg de predare, care poate fi favorabil în procesul de diferenţiere şi individualizare a acesteia. |
||||||
Cuvinte-cheie differentiation, individualization, theory of multiple intelligences, monitorization, interdisciplinary approach, differentiated portfolio |
||||||
|