Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
621 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-25 13:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:821.135.1 (33) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Literatură romanică balcanică (Literatură română) (2087) |
SM ISO690:2012 GAVRILIŢĂ, Rodica. Susţinerea proiectelor individuale la literatura română. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 4(86), pp. 36-38. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(86) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:821.135.1 | ||||||
Pag. 36-38 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Este foarte dificil să înveţi elevii a căuta şi a argumenta prin citatul cuvenit o idee, o judecată de valoare, iar proiectul individual contribuie la dezvoltarea acestor competenţe. Fiind aplicat în clasa a XI-a, fiecare elev a primit cîte o sarcină, care presupunea ca, timp de o lună, să citească romanul Amintiri din copilărie de Ion Creangă cu alţi ochi, cu cei ai unui cercetător. Ei au selectat citate şi imagini din operă pentru a pregăti o prezentare. Analizînd lucrările, le-am sugerat ce mai trebuie să redacteze, iar variantele finale au fost prezentate în faţa colegilor. Proiectul individual s-a dovedit a fi o modalitate eficientă de instruire şi evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie Arguments, individual project, individual task, presentation, suggestions, choices |
||||||
|