Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
719 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-10-28 14:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:81'243 (28) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3901) |
Lingvistică. Limbi (5046) |
SM ISO690:2012 TIOSA, Iuliana. Limba interimă. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 4(86), pp. 29-32. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(86) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:81'243 | ||||||
Pag. 29-32 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul relatează despre învăţarea unei limbi străine, proces ce se desfăşoară diferit, în funcţie de circumstanţe sau de persoană. Debutînd cu delimitarea noţiunilorcheie, cercetarea pune accent pe aspectul psiholingvistic în asimilarea limbii străine de către studenţi într-o instituţie specializată. Structura articolului se bazează pe cele 5 principii psiholingvistice privind limba interimă, elaborate de Larry Selinker, ce îndeamnă studenţii spre o învăţare conştientă. Fiecare principiu este analizat şi ilustrat prin exemple, care îi vor ajuta pe cei ce învaţă limba germană să înţeleagă ce înseamnă şi cum se manifestă limba interimă. Ei vor fi mai atenţi la transferul din limba maternă, la strategiile de învăţare şi de comunicare şi vor evita generalizarea superficială. Acest articol tinde să schimbe reflecţia studenţilor asupra limbii străine: să fie mai conştienţi, mai independenţi şi mai motivaţi în învăţarea ei. |
||||||
Cuvinte-cheie interlanguage, assimilation of the foreign language, 5 psycholinguistic principles, strategies of learning, superficial generalization |
||||||
|