Aspecte conceptuale ale jocului didactic în învățarea limbii engleze
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
878 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 21:48
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:811.111 (4)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2084)
Limba engleză (680)
SM ISO690:2012
JELIHOVSCHII, Sergiu, JELIHOVSCHII, Daria. Aspecte conceptuale ale jocului didactic în învățarea limbii engleze. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 132-136. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Aspecte conceptuale ale jocului didactic în învățarea limbii engleze
CZU: 373.3.02:811.111

Pag. 132-136

Jelihovschii Sergiu, Jelihovschii Daria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2017


Rezumat

Acţionarea pârghiilor educaţionale ale jocului practicat cu preşcolarii şi elevii din clasele mici e un act pedagogic de mare importanţă şi necesită o cunoaştere amplă a fenomenului. Pedagogul trebuie să ia în calcul statutul copilului,vârsta lui, angajarea şi dependenţa de viaţa socială, adaptabilitatea, abilitatea de a asimila esenţe, capacitatea de a se impune, de a-şi dezvolta caracterul şi spiritul emulativ etc. Domenii sunt multe şi, la moment, misiunea cercetătorilor este de a sintetiza şi a formula priorităţi. Spre elucidarea acestei probleme este orientat acest articol.

The actuating of the educational arms which the game offers to pre-schools and pupils from the primary shool is an important pedagogical act which requires a wide knowledge of this phenomenon. The teacher must take into consideration the pupil’s statute, his age, the dependence on social life, adaptability, ability to assimilate essences, the capacity to assert, to develop his character and the challenging spirit etc. There are many areas and, at the moment, the researchers’s mission is to synthetize and formulate the priorities. This first article has been written to elucidate these problems.

Cuvinte-cheie
joc, didactică, copilărie, asimilare, cunoştinţe