Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
878 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 21:48 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:811.111 (4) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2084) |
Limba engleză (680) |
SM ISO690:2012 JELIHOVSCHII, Sergiu, JELIHOVSCHII, Daria. Aspecte conceptuale ale jocului didactic în învățarea limbii engleze. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 1(10), pp. 132-136. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 1(10) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.3.02:811.111 | |||||||
Pag. 132-136 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Acţionarea pârghiilor educaţionale ale jocului practicat cu preşcolarii şi elevii din clasele mici e un act pedagogic de mare importanţă şi necesită o cunoaştere amplă a fenomenului. Pedagogul trebuie să ia în calcul statutul copilului,vârsta lui, angajarea şi dependenţa de viaţa socială, adaptabilitatea, abilitatea de a asimila esenţe, capacitatea de a se impune, de a-şi dezvolta caracterul şi spiritul emulativ etc. Domenii sunt multe şi, la moment, misiunea cercetătorilor este de a sintetiza şi a formula priorităţi. Spre elucidarea acestei probleme este orientat acest articol. |
|||||||
Cuvinte-cheie joc, didactică, copilărie, asimilare, cunoştinţe |
|||||||
|