Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
999 119 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 15:21 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04:159.944. (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
Psihologie (3396) |
SM ISO690:2012 MOŞANU-ŞUPAC, Lora, RUSU, Elena, GLAVAN, Aurelia. Impactul factorilor stresanţi asupra comportamentului adolescenţilor. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 164-167. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.04:159.944. | ||||||
Pag. 164-167 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Factorii stresanţi generează transformări esenţiale în comportamentul adolescenţilor, afectând performanţele şcolare, abilităţile de comunicare, modul de a fi, a gândi, a acţiona, a percepe, impunând adolescenţilor trăiri afective declanşate de o serie de situaţii stresante, faţă de care ei sunt mult mai sensibili şi mai vulnerabili. Aceasta îi face pe adolescenţi să se simtă neliniştiţi, epuizaţi, revoltaţi, agresivi sau, dimpotrivă, frustraţi, anxioşi, închişi în sine cu o stimă de sine scăzută. Cunoaşterea factorilor stresanţi şi a modului de a răspunde la stres este substanţială pentru formarea unui comportament adecvat, armonios, social pozitiv, dar şi o sursă de implementare a tehnicilor de management al stresului. |
||||||
Cuvinte-cheie stres, factori stresanţi, adolescenţi, evaluarea stresului, comportamentul adolescenţilor, schimbări în comportamentul adolescenţilor |
||||||
|