Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
898 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-30 14:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:37.013.83:378.14 (1) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. De la didactica şcolară la cea universitară şi andragogie: repere pentru asigurarea continuităţii studiilor universitare la nivel de tehnologie didactică. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 15-21. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:37.013.83:378.14 | ||||||
Pag. 15-21 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordată problematica asigurării continuităţii studiilor universitare la nivel de tehnologie didactică, în baza elementelor constitutive principiale din didactica universitară şi andragogie. Aşa cum didactica universitară preia anumite elemente din didactica şcolară, adaptându-le în mod creativ la specificul învăţării tinerilor, andragogia oferă tehnologii preţioase pentru instruirea calitativă prin intermediul programelor de masterat, la care în ultimul timp se în-scriu tot mai mulţi adulţi candidaţi şi chiar persoane de vârsta a treia. Calificarea profesională avansată prin competenţe funcţionale în multiple contexte de pe piaţa muncii constituie finalitatea de bază în reformarea continuă a învăţământu-lui superior. |
||||||
Cuvinte-cheie continuitate, licență, didactică universitară, andragogie, tehnologie didactică, calitate, profesori universitari, studenţi, master |
||||||
|