Факторы эффективности торговли и проблемы сертификации продукции пищевой промышленности в обеспечении безопасности потребителей
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
848 2
Ultima descărcare din IBN:
2019-03-14 17:55
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
338.439.025:663/664 (1)
Producție și servicii în funcție de sectoarele economice (1543)
Microbiologie industrială. micrologie industrială. Fermentare, industrii de fermentare. Industria băuturilor. Industria stimulenților (603)
Producerea și consevarea alimentelor solide (1498)
SM ISO690:2012
DUCA, Aurelia, ГРИБИНЧА, Корина. Факторы эффективности торговли и проблемы сертификации продукции пищевой промышленности в обеспечении безопасности потребителей. In: Vector European, 2014, nr. 1, pp. 102-114. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 1 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Факторы эффективности торговли и проблемы сертификации продукции пищевой промышленности в обеспечении безопасности потребителей
CZU: 338.439.025:663/664

Pag. 102-114

Duca Aurelia1, Грибинча Корина2
 
1 Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”,
2 Национальный Институт Экономических Исследований АНМ
 
 
Disponibil în IBN: 16 februarie 2016


Rezumat

În articol sunt reflectate problemele comerţului interior și analizaţi factorii, în special, calitatea personalului și certificarea calităţii mărfurilor de consum, сe au influenţă directă asupra calităţii exercitării funcţiilor de bază ale comerţului în asigurarea calităţii serviciului comercial și securităţii pieţei de consum.

In present article are reflected issues of domestic trade and there are analyzed factors of quality staff and certification of consumer goods, that have direct influence on the performance quality of basic trade in assurance of commercial service and consumer market security.

Cuvinte-cheie
comerţ, certificare, calitate, industria alimentară,

mărfuri de consum, personal comercial, securitatea consumatorului, securitatea pieţei de consum