Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
985 104
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 11:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14 (887)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
ŢĂRNĂ, Ecaterina. Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 240-247. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne
CZU: 378.14

Pag. 240-247

Ţărnă Ecaterina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2016


Rezumat

Adaptarea în mediul universitar este un proces complex, având anumite caracteristici specifice şi necesită un interval anumit de timp. Adaptarea studenţilor presupune operarea cu o serie de indicatori care constituie sistemul de referinţă al nivelului de realizare a interacţiunii dintre personalitatea studentului şi ansamblul condiţiilor de desfăşurare a procesului de învăţământ.

Academic adaptation is a complex process that has some specific characteristics and needs a certain time interval. Students’ academic adaptation research involves procedural operation with a series of indicators that constitutes the achievement reference level for the students’ interaction between overall personality development and conditions of the educational process.

Cuvinte-cheie
adaptare, inadaptare, proces de adaptare,

model de adaptare, personalitatea studentului

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Ţărnă, E.</dc:creator>
<dc:date>2014-11-25</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Adaptarea în mediul universitar este un proces complex, având anumite caracteristici specifice şi necesită un interval anumit de timp. Adaptarea studenţilor presupune operarea cu o serie de indicatori care constituie sistemul de referinţă al nivelului de realizare a interacţiunii dintre personalitatea studentului şi ansamblul condiţiilor de desfăşurare a procesului de învăţământ.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>Academic adaptation is a complex process that has some specific characteristics and needs a certain time interval. Students’ academic adaptation research involves procedural operation with a series of indicators that constitutes the achievement reference level for the students’ interaction between overall personality development and conditions of the educational process. </dc:description>
<dc:source>Vector European  (2) 240-247</dc:source>
<dc:subject>adaptare</dc:subject>
<dc:subject>inadaptare</dc:subject>
<dc:subject>proces de adaptare</dc:subject>
<dc:subject>model de adaptare</dc:subject>
<dc:subject>personalitatea studentului</dc:subject>
<dc:title>Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>