Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
985 104 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 11:33 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14 (887) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 ŢĂRNĂ, Ecaterina. Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 240-247. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14 | ||||||
Pag. 240-247 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Adaptarea în mediul universitar este un proces complex, având anumite caracteristici specifice şi necesită un interval anumit de timp. Adaptarea studenţilor presupune operarea cu o serie de indicatori care constituie sistemul de referinţă al nivelului de realizare a interacţiunii dintre personalitatea studentului şi ansamblul condiţiilor de desfăşurare a procesului de învăţământ. |
||||||
Cuvinte-cheie adaptare, inadaptare, proces de adaptare, model de adaptare, personalitatea studentului |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Ţărnă, E.</dc:creator> <dc:date>2014-11-25</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'>Adaptarea în mediul universitar este un proces complex, având anumite caracteristici specifice şi necesită un interval anumit de timp. Adaptarea studenţilor presupune operarea cu o serie de indicatori care constituie sistemul de referinţă al nivelului de realizare a interacţiunii dintre personalitatea studentului şi ansamblul condiţiilor de desfăşurare a procesului de învăţământ.</dc:description> <dc:description xml:lang='en'>Academic adaptation is a complex process that has some specific characteristics and needs a certain time interval. Students’ academic adaptation research involves procedural operation with a series of indicators that constitutes the achievement reference level for the students’ interaction between overall personality development and conditions of the educational process. </dc:description> <dc:source>Vector European (2) 240-247</dc:source> <dc:subject>adaptare</dc:subject> <dc:subject>inadaptare</dc:subject> <dc:subject>proces de adaptare</dc:subject> <dc:subject>model de adaptare</dc:subject> <dc:subject>personalitatea studentului</dc:subject> <dc:title>Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>