Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
984 104
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 11:33
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14 (887)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
SM ISO690:2012
ŢĂRNĂ, Ecaterina. Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne. In: Vector European, 2014, nr. 2, pp. 240-247. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 2 / 2014 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne
CZU: 378.14

Pag. 240-247

Ţărnă Ecaterina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 februarie 2016


Rezumat

Adaptarea în mediul universitar este un proces complex, având anumite caracteristici specifice şi necesită un interval anumit de timp. Adaptarea studenţilor presupune operarea cu o serie de indicatori care constituie sistemul de referinţă al nivelului de realizare a interacţiunii dintre personalitatea studentului şi ansamblul condiţiilor de desfăşurare a procesului de învăţământ.

Academic adaptation is a complex process that has some specific characteristics and needs a certain time interval. Students’ academic adaptation research involves procedural operation with a series of indicators that constitutes the achievement reference level for the students’ interaction between overall personality development and conditions of the educational process.

Cuvinte-cheie
adaptare, inadaptare, proces de adaptare,

model de adaptare, personalitatea studentului

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-42785</cfResPublId>
<cfResPublDate>2014-11-25</cfResPublDate>
<cfIssue>2</cfIssue>
<cfStartPage>240</cfStartPage>
<cfISSN>2345-1106</cfISSN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/42785</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Studiul experimental privind adaptarea studenţilor – obiectiv esenţial al educaţiei universitare moderne</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>adaptare; inadaptare; proces de adaptare; model de adaptare; personalitatea studentului</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Adaptarea în mediul universitar este un proces complex, având anumite caracteristici specifice şi necesită un interval anumit de timp. Adaptarea studenţilor presupune operarea cu o serie de indicatori care constituie sistemul de referinţă al nivelului de realizare a interacţiunii dintre personalitatea studentului şi ansamblul condiţiilor de desfăşurare a procesului de învăţământ.</cfAbstr>
<cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'>Academic adaptation is a complex process that has some specific characteristics and needs a certain time interval. Students’ academic adaptation research involves procedural operation with a series of indicators that constitutes the achievement reference level for the students’ interaction between overall personality development and conditions of the educational process. </cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2014-11-25T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2014-11-25T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-36206</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2014-11-25T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-36206</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-36206-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2014-11-25T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Ţărnă</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Ecaterina</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>