Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
743 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 22:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.124 (38) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 NOVAC, Ludmila. Rolul platformei Moodle în formarea profesională a cadrelor didactice universitare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 85-88. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.124 | ||||||
Pag. 85-88 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Platformele de învăţare sunt deosebit de utile, convenabile şi adecvate condiţiilor curente de instruire. Acestea completează
foarte mult metodele tradiţionale de învăţare şi ajută cadrele didactice în activitatea lor zilnică. Profesorii activează
cel mai bine atunci când lucrează împreună pentru a rezolva problemele comune. Astfel, este foarte important să facă parte din comunitatea reţelei de învăţare, formată din profesorii lideri de instruire, pentru a apela la ei în scopul de a obţine resurse, instrumente şi strategii, precum şi acces la ajutorul acelor colegi, care doresc să împărtăşească cunoştinţele şi experienţa lor de a dezvolta soluţii pentru problemele cu care ne confruntăm în şcoală şi la universitate. |
||||||
Cuvinte-cheie Comunitatea Moodle, Mediu Dinamic de Învăţare Modular Orientat spre Obiect, metode tradiţionale de învăţare, metode moderne de invăţare, competenţe didactice., platforme de învăţare, reţea de învăţare, resurse, instrumente, strategii |
||||||
|