Rolul platformei Moodle în formarea profesională a cadrelor didactice universitare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
742 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-04 22:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.124 (38)
Higher education. Universities. Academic study (2575)
SM ISO690:2012
NOVAC, Ludmila. Rolul platformei Moodle în formarea profesională a cadrelor didactice universitare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2014, nr. 9(79), pp. 85-88. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(79) / 2014 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Rolul platformei Moodle în formarea profesională a cadrelor didactice universitare
CZU: 378.124

Pag. 85-88

Novac Ludmila
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 septembrie 2015


Rezumat

Platformele de învăţare sunt deosebit de utile, convenabile şi adecvate condiţiilor curente de instruire. Acestea completează foarte mult metodele tradiţionale de învăţare şi ajută cadrele didactice în activitatea lor zilnică. Profesorii activează cel mai bine atunci când lucrează împreună pentru a rezolva problemele comune. Astfel, este foarte important să facă parte din comunitatea reţelei de învăţare, formată din profesorii lideri de instruire, pentru a apela la ei în scopul de a obţine resurse, instrumente şi strategii, precum şi acces la ajutorul acelor colegi, care doresc să împărtăşească cunoştinţele şi experienţa lor de a dezvolta soluţii pentru problemele cu care ne confruntăm în şcoală şi la universitate.

The learning platforms are very useful, convenient and appropriate to our days, they greatly supplement the traditional learning methods and they help the teachers in their daily activity. Teachers learn best when they work together to solve common problems. Thus, it is very important to join the learning network of teacher leaders and get resources, tools, strategies, and access to committed colleagues willing to share their expertise and experience to develop solutions to the issues we are facing in the school and university.

Cuvinte-cheie
Comunitatea Moodle, Mediu Dinamic de Învăţare Modular Orientat spre Obiect, metode tradiţionale de învăţare, metode moderne de invăţare, competenţe didactice.,

platforme de învăţare, reţea de învăţare, resurse, instrumente, strategii