Factorii de constrângere a direcției inovatoare în sistemul bancar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1016 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-17 20:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
336.71 (381)
Monedă. Sistem monetar. Bănci. Bursa de mărfuri (774)
SM ISO690:2012
COBZARI, Ludmila, VERDEŞ, Diana. Factorii de constrângere a direcției inovatoare în sistemul bancar. In: Economie şi Sociologie, 2014, nr. 1, pp. 50-55. ISSN 1857-4130.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Economie şi Sociologie
Numărul 1 / 2014 / ISSN 1857-4130

Factorii de constrângere a direcției inovatoare în sistemul bancar
CZU: 336.71
JEL: O31, O33, E58, E61, P40

Pag. 50-55

Cobzari Ludmila, Verdeş Diana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2014


Rezumat

Noua realitate şi buna funcţionare a instituţiilor bancare, satisfacerea deplină a clienţilor necesită folosirea tehnologiilor bancare electronice modernizate, iar în unele cazuri, revizuirea procedurilor de monitorizare şi combatere a riscurilor. Fără utilizarea inovaţiilor în sistemul bancar este aproape imposibil de a crea produse şi servicii cu o competitivitate înaltă. În aceste condiţii, un avantaj competitiv semnificativ vor avea instituţiile bancare care vor fi capabile să dezvolte şi să introducă noi tehnologii, produse şi servicii, să dezvolte canale alternative de deservire a clienţilor, adică să realizeze procesul inovaţional, inovaţia devenind, în final, un mijloc eficient de concurenţă.

The new reality and proper functioning of banking institutions in order to fully satisfy the customers’ needs by using modern electronic banking technologies, and in some cases, revision of the monitoring procedures and control of hazards. Without the use of innovations in the banking system it is almost impossible to create high competitive products and services. Under these conditions, a significant competitive advantage will have the banks that will be able to develop and introduce new technologies, products and services, develop alternative customer service channels, and namely achieve the innovation process, innovation becoming finally an effective mean of competition.

Cuvinte-cheie
economie, inovaţie, proces inovaţional, tehnologie, sistem bancar