Validarea experimentală a strategiilor didactice de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1053 23
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 12:16
SM ISO690:2012
REPIDA, Tatiana, MALANCUŞ, Elena. Validarea experimentală a strategiilor didactice de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2012, nr. 9(59), pp. 186-195. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(59) / 2012 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Validarea experimentală a strategiilor didactice de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice

Pag. 186-195

Repida Tatiana, Malancuş Elena
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 aprilie 2014


Rezumat

În articolul de faţă autorii prezintă metodologia formării atitudinii pozitive faţă de schimbare: a) chestionarul cu 32 de itemi (experimentul de constatare şi control); b) strategiile de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice (planificarea studiului, strategia învăţării independente, strategii participative, metode de stimulare a creativităţii, învăţarea prin descoperire, strategii de dezvoltare a imaginaţiei anticipative).

Dans cet article les auteurs présentent la méthologie de la formation de ĺ´attitude positive vis-à-vis du changement: a) le questionaire avec 32 items (l´expérimence de diagnostic et de contrôle); b) les stratégies de formation de l´attitude positive du changement chez les étudiants, futurs enseignants (planification de l´étude, stratégie de l´apprentissge autonome, stratégies participatives, méthodes dé stimulation de la créativité, apprentissage par la découverte, stratégies de developpement de l'imagination anticipative).

Cuvinte-cheie
strategie didactică, schimbare, validare, metodă, atitudine, experiment

Cerif XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'>
<cfResPubl>
<cfResPublId>ibn-ResPubl-30724</cfResPublId>
<cfResPublDate>2012-04-03</cfResPublDate>
<cfVol>59</cfVol>
<cfIssue>9</cfIssue>
<cfStartPage>186</cfStartPage>
<cfISSN>1857-2103</cfISSN>
<cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/30724</cfURI>
<cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Validarea experimentală a strategiilor didactice de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice
</cfTitle>
<cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>strategie didactică; schimbare; validare; metodă; atitudine; experiment</cfKeyw>
<cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'>În articolul de faţă autorii prezintă metodologia formării atitudinii pozitive faţă de schimbare: a) chestionarul cu 32 de itemi (experimentul de constatare şi control); b) strategiile de formare a atitudinii pozitive faţă de schimbare la studenţi, viitoare cadre didactice (planificarea studiului, strategia învăţării independente, strategii participative, metode de stimulare a creativităţii, învăţarea prin descoperire, strategii de dezvoltare a imaginaţiei anticipative).</cfAbstr>
<cfAbstr cfLangCode='FR' cfTrans='o'>Dans cet article les auteurs présentent la méthologie de la formation de ĺ´attitude positive vis-à-vis du changement:
a) le questionaire avec 32 items (l´expérimence de diagnostic et de contrôle); b) les stratégies de formation de l´attitude positive du changement chez les étudiants, futurs enseignants (planification de l´étude, stratégie de l´apprentissge autonome, stratégies participatives, méthodes dé stimulation de la
créativité, apprentissage par la découverte, stratégies de developpement de l'imagination anticipative).</cfAbstr>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfResPubl_Class>
<cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId>
<cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate>
</cfResPubl_Class>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-10854</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
<cfPers_ResPubl>
<cfPersId>ibn-person-40857</cfPersId>
<cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId>
<cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate>
</cfPers_ResPubl>
</cfResPubl>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-10854</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-10854-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Repida</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Tatiana</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
<cfPers>
<cfPersId>ibn-Pers-40857</cfPersId>
<cfPersName_Pers>
<cfPersNameId>ibn-PersName-40857-2</cfPersNameId>
<cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId>
<cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId>
<cfStartDate>2012-04-03T24:00:00</cfStartDate>
<cfFamilyNames>Malancuş</cfFamilyNames>
<cfFirstNames>Elena</cfFirstNames>
</cfPersName_Pers>
</cfPers>
</CERIF>