Funcţia transgresivă a competenţei scripturale
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
808 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-08-02 17:18
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01 (4358)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4011)
SM ISO690:2012
BÂLICI, Veronica. Funcţia transgresivă a competenţei scripturale. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 21-23. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470

Funcţia transgresivă a competenţei scripturale
CZU: 37.01

Pag. 21-23

Bâlici Veronica
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Competenţa scripturală este o formă de utilizare conştientă a limbajului prin faptul că reflectă nu doar gândirea, dar şi întreaga fiinţă a elevului asigurându-i mijloace eficiente de codificare a experienţei şi de transformare a capacităţilor intelectuale superioare.

Written competence is a form of conscious utilization of language because it reflects not only the thinking but the entire being of a pupil assuring him with efficient ways of encoding of experience and the transformation of superior intellectual skills.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Bâlici, V..</dc:creator>
<dc:date>2010-07-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Competenţa scripturală este o formă de utilizare conştientă a limbajului prin faptul că reflectă nu doar gândirea, dar şi întreaga fiinţă a elevului asigurându-i mijloace eficiente de codificare a experienţei şi de transformare a capacităţilor intelectuale superioare.</dc:description>
<dc:description xml:lang='en'>Written competence is a form of conscious utilization of language because it reflects not only the thinking but the entire being of a pupil assuring him with efficient
ways of encoding of experience and the transformation of superior intellectual skills.</dc:description>
<dc:source>Univers Pedagogic  (3) 21-23</dc:source>
<dc:title>Funcţia transgresivă a competenţei scripturale</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>