Particularizarea conceptuală a CD-zării constructiviste
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
812 5
Ultima descărcare din IBN:
2020-06-01 10:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1313)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
SM ISO690:2012
STANCIUC, Zinaida. Particularizarea conceptuală a CD-zării constructiviste. In: Univers Pedagogic, 2010, nr. 3, pp. 24-28. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3 / 2010 / ISSN 1811-5470

Particularizarea conceptuală a CD-zării constructiviste
CZU: 37.02

Pag. 24-28

Stanciuc Zinaida
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 27 noiembrie 2013


Rezumat

În acest articol este tratată problema comunicării didactice ca proces – CDzarea, fiind un concept cu largi perspective educaţionale. Este formulată una dintre premisele de eficientizare a CD-zării: aspectul trifuncţional al comunicării didactice raportată la cel ce educă, ca influenţare.

The article deals with the problem of didactic communication as a CD-using process, beging a far reaching educational perspective concept. It formulates one of the premises of the effectiveness of CD-using process: The three-functional aspect of didactic communication related to those who educate, as a influence.