Articolul precedent |
Articolul urmator |
101 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 20:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.95:373.02 (1) |
Psihologie (3397) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 CERLAT, Raisa. Dezvoltarea gândirii creative în mediul educațional. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 115-120. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.95:373.02 | ||||||
Pag. 115-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul scoate în evidență importanța gândirii creative, propunând modalități concrete de dezvoltare ale acesteia în mediul educațional. Sunt elucidate caracteristicile de bază ale persoanelor ce gândesc creativ, precum și obiceiuri benefice dezvoltării gândirii creative în mediul educațional. Sunt prezentate câteva exemple de exerciții, jocuri și activități ce pot fi utilizate cu mult succes în cadrul diferitor discipline de învățământ în vederea eficientizării gândirii creative. La final, sunt propuse mai multe argumente drept pledoarie pentru gândirea creativă. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire creativă, mediu educaţional, dezvoltare, curiozitate, rezolvare de probleme, creative thinking, educational environment, development, curiosity, Problem-Solving |
||||||
|