Articolul precedent |
Articolul urmator |
90 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-05 01:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.624.3-053.2:316.77 (1) |
Psihologie socială (983) |
Sociologia culturii. Contextul cultural al vieții sociale (790) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Aspecte psihopedagogice privind formarea abilităților de comunicare a elevilor cu comportament antisocial. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 108-114. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.624.3-053.2:316.77 | ||||||
Pag. 108-114 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Omul este o ființă informațională, comunicativă, care nu poate trăi fără comunicare. Prin comunicare dobândește noi cunoștințe despre lumea din jurul său. Nevoia de informare și nevoia de comunicare creează motivația fundamentală a existenței umane. Comunicarea interpersonală este un fenomen psihologic specific și necesar persoanei, indispensabil pentru formarea cunoștințelor, bazat pe procesele emoționale ale naturii umane. Pentru a comunica eficient, asumarea unui rol activ în comunicare” ar trebui să fie unul dintre obiectivele procesului educațional, mai ales în perioada adolescenței. În articolul dat descriem câteva aspecte psihopedagogice privind formarea abilităților de comunicare la elevii cu comportament antisocial. La în același timp, propunem câteva exerciții pentru dezvoltarea comunicării elevilor. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare, studenți adolescenți, comportament antisocial, instruire, communication, adolescent students, antisocial behavior, training |
||||||
|