Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 20:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.95:373.02 (1) |
Psihologie (3516) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
![]() CERLAT, Raisa. Dezvoltarea gândirii creative în mediul educațional. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 115-120. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.95:373.02 | ||||||
Pag. 115-120 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul scoate în evidență importanța gândirii creative, propunând modalități concrete de dezvoltare ale acesteia în mediul educațional. Sunt elucidate caracteristicile de bază ale persoanelor ce gândesc creativ, precum și obiceiuri benefice dezvoltării gândirii creative în mediul educațional. Sunt prezentate câteva exemple de exerciții, jocuri și activități ce pot fi utilizate cu mult succes în cadrul diferitor discipline de învățământ în vederea eficientizării gândirii creative. La final, sunt propuse mai multe argumente drept pledoarie pentru gândirea creativă. |
||||||
Cuvinte-cheie gândire creativă, mediu educaţional, dezvoltare, curiozitate, rezolvare de probleme, creative thinking, educational environment, development, curiosity, Problem-Solving |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cerlat, R.</dc:creator> <dc:date>2023</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul scoate în evidență importanța gândirii creative, propunând modalități concrete de dezvoltare ale acesteia în mediul educațional. Sunt elucidate caracteristicile de bază ale persoanelor ce gândesc creativ, precum și obiceiuri benefice dezvoltării gândirii creative în mediul educațional. Sunt prezentate câteva exemple de exerciții, jocuri și activități ce pot fi utilizate cu mult succes în cadrul diferitor discipline de învățământ în vederea eficientizării gândirii creative. La final, sunt propuse mai multe argumente drept pledoarie pentru gândirea creativă.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article highlights the importance of creative thinking, proposing concrete ways to develop it in the educational environment. It elucidates the basic characteristics of individuals who think creatively, as well as beneficial habits for fostering creative thinking in the educational setting. Several examples of exercises, games, and activities that can be successfully used in various disciplines are presented to enhance creative thinking. In conclusion, multiple arguments are put forward in support of creative thinking.</p></dc:description> <dc:source>Învățarea școlară în contextul provocărilor societale () 115-120</dc:source> <dc:subject>gândire creativă</dc:subject> <dc:subject>mediu educaţional</dc:subject> <dc:subject>dezvoltare</dc:subject> <dc:subject>curiozitate</dc:subject> <dc:subject>rezolvare de probleme</dc:subject> <dc:subject>creative thinking</dc:subject> <dc:subject>educational environment</dc:subject> <dc:subject>development</dc:subject> <dc:subject>curiosity</dc:subject> <dc:subject>Problem-Solving</dc:subject> <dc:title>Dezvoltarea gândirii creative în mediul educațional</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>