Articolul precedent |
Articolul urmator |
77 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 09:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 VICOL, Nelu. Educația/învățarea altfel, dar... La fel? In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 69-76. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 69-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învăţarea are un rol foarte important, semnificând o problemă fundamentală a educaţiei și este condiţia esențială pentru dezvoltarea oricărui individ şi a oricărei societăţi. Dar cum să optimizăm învăţarea? Cum să organizăm şcolile pentru sistemul și pentru procesul de învăţământ? Cum să le finanţăm? Cum să asigurăm școala cu resurse umane de calitate? Indiferent cum am organiza, cum am finanţa sau cum am conduce învățarea, educația și şcolile, indiferent care politici de resurse umane am aplica, dacă nu reuşim să optimizăm învăţarea, n-am făcut nimic. Criteriul ultim de reuşită a oricărei soluţii referitoare la educaţie este măsura în care soluţia respectivă contribuie la o mai bună învăţare, deci la o ambianță educativă a școlii și a cadrelor didactice prin învățarea reușită. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, cadru didactic, elev, curriculum, valori educaţionale, learning, teacher, student, curriculum, educational value |
||||||
|