Articolul precedent |
Articolul urmator |
101 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-12 20:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014 (257) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 CALLO, Tatiana. Canonul culturii învățării în actualitatea socială a educației. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 7-14. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014 | ||||||
Pag. 7-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul se axează pe ideea societății cunoașterii și influența ei în cunoașterea instituționalizată, adică în educație, și pe semnele dominante ale culturii învățării, ca necesitate a unor acțiuni și reflecții interioare. Încercarea de a pune în circulație o noțiune mai nouă în științele educației, pe cea a „canonului culturii învățării”, vine din intenția de a găsi explicații la surprinzătoarele puncte de vedere avansate în domeniu. De la observațiile de ordin general, se trece la concretizări , delimitări, precizări, argumentări pentru a putea utiliza noțiunile de canon școlar și canon al culturii învățării. Aliniamentele stabilirii identității discursului respectiv vizează principalele particularități ale culturii învățării, văzute din perspectiva coordonatelor, în care se includ:efortul în învățare; învățarea CCC; învățarea PPP, agentivitatea, literația, canonul școlar |
||||||
Cuvinte-cheie societatea cunoaşterii, Cultura învăţării, canon școlar, canonul culturii învățării, efort, agentivitate, literație, knowledge society, learning culture, school canon, learning culture canon, effort, agency, literacy |
||||||
|