Articolul precedent |
Articolul urmator |
134 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 18:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013:004 (3) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189) |
SM ISO690:2012 CUCOŞ, Constantin. Provocări și răspunsuri educaționale generate de dinamica tehno-socială actuală. In: Învățarea școlară în contextul provocărilor societale, 23 iunie 2023, Chişinău. Chişinău: 2023, pp. 15-27. ISBN 978-9975-46-859-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățarea școlară în contextul provocărilor societale 2023 | ||||||
Simpozionul "Învățarea școlară în contextul provocărilor societale" Chişinău, Moldova, 23 iunie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013:004 | ||||||
Pag. 15-27 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol examinează provocările educației legate de tehnologiile informației și comunicațiilor. Școala trebuie să răspundă acestor provocări și să asigure schimbările de accent în ceea ce privește învățarea școlară și metodologiile didactice pentru a forma o atitudine responsabilă, în perspectiva conservării dar și a creșterii spiritualizării și umanizării lumii în care trăim. Articolul evidențiază o serie de schimbări de accent în ceea ce privește generarea cunoștințelor și transmiterea acesteia prin practici educaționale – prin școală – în condițiile extinderii noilor mijloace de informare și comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie information technologies, education, online education, avatars, skills, tehnologii informaţionale, educaţie, Educație Online, avatare, competențe |
||||||
|