Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
101 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 09:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
342.733-054.73(478) (1) |
Drepturile fundamentale. Drepturile omului. Drepturi și îndatoriri ale cetățenilor (933) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Cristina, FUIOR, Artur. Procedeu de incluziune educatională a refugiaților în Republica Moldova prin evitarea obstacolelor asimilative . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2023, nr. 8(168), pp. 160-165. ISSN 1814-3199. DOI: https://doi.org/10.59295/sum8(168)2023_21 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | ||||||
Numărul 8(168) / 2023 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.59295/sum8(168)2023_21 | ||||||
CZU: 342.733-054.73(478) | ||||||
Pag. 160-165 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol are drept scop abordarea unor elemente foarte importante și actuale, privind educația refugiaților în Republica Moldova ca rezultat al incluziunii sociale prin divergențele de limbă, cultură etc. Se vor folosi informațile cele mai veridice pentru a reda imaginea cât mai aproape de realitate. Această comunicare va atinge momentele sensibile de incluziune a refugiaţilor în raport cu factori adoptivi. De asemenea, soluționarea problemelor de educație în raport cu țara adoptivă. Autorii a mai multor acte fac referire la date concrete care reflectă circumstanțele în care conviețuiesc acum refugiații pe arena internațională. Ca concluzie a articolului sunt redate rezultatele cercetării cu privire la soluții ce țin de educația refugiaților în Republica Moldova. |
||||||
Cuvinte-cheie refugiat, educaţia, UNHCR, ONU, PNUD, refugee, education, UNHCR, UN, UNDP |
||||||
|