Articolul precedent |
Articolul urmator |
130 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 17:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:004 (110) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Andrei, CORLAT, Sergiu. Un model de activitate educațională STEM implementată prin metoda instruirii în bază de problem. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 228-235. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p228-235 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p228-235 | |||||||
CZU: 37.016:004 | |||||||
Pag. 228-235 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În articol este prezentat un model de activitate educațională STEM, implementă prim metoda Instruirii în bază de problemă, care vizează disciplinele informatica, matematica, fizica și chimia. Activitatea STEM este descrisă structural și etapizat: formularea enunțului împreună cu datele inițiale și cerința de bază; analiza enunțului din punct de vedere chimic, cinematic, matematic și informatic; etapele de rezolvare; exemple de soluție; implementarea și validarea soluției. S-a constatat că simbioza informatică, matematică, fizica și chimie stimulează dezvoltarea la elevi a competențelor specifice de rezolvare a problemelor practice complexe, integratoare, dar și a competențelor de soluționare a astfel de probleme. |
|||||||
Cuvinte-cheie STEM, Instruirea în bază de problemă, informatica, matematică, fizică, chimie, stem, problem-based learning, computer science, mathematics, physics, Chemistry |
|||||||
|