Din experiența cercetării conceptului de „amprentă digitală” și impactul acestuia asupra securității informațiilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
156 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 14:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091:004 (3)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189)
SM ISO690:2012
BOGDANOVA, Violeta, FILATOVA, Tetiana. Din experiența cercetării conceptului de „amprentă digitală” și impactul acestuia asupra securității informațiilor. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 223-227. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p223-227
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM).
Ediția a 3-a, 2023
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)."
Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023

Din experiența cercetării conceptului de „amprentă digitală” și impactul acestuia asupra securității informațiilor

DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p223-227
CZU: 378.091:004

Pag. 223-227

Bogdanova Violeta1, Filatova Tetiana2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Universitatea Naţională Politehnică din Odesa
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 8 decembrie 2023


Rezumat

În articol se discută despre conceptul de amprentă digitală și necesitatea studierii amprentei digitale la nivel organizatoric, la nivel de stat. Este prezentat un chestionar elaborat pe tema „Amprenta digitală”. Este analizat gradul de conștientizare a elevilor în domeniul creării și gestionării amprentei lor digitale. Este fundamentată necesitatea dezvoltării competențelor și abilităților în ceea ce privește crearea și gestionarea unei amprente digitale pentru a asigura starea de securitate în mediul informațional.

The article considers the concept of a digital footprint. The awareness of students in this area is analyzed. The didactic aspects of the formation of skills and abilities in terms of the formation and management of the digital footprint to ensure the state of security in the information environment are presented.

Cuvinte-cheie
amprenta digitală, securitatea informaţiei, tehnologia informaţiei, competențe informaționale,

digital footprint, information security, information technology, information skills