Articolul precedent |
Articolul urmator |
203 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-21 16:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 BIBIC, Alexandru. Rolul competenței digitale în realizarea proiectelor STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 218-222. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p218-222 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p218-222 | ||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 218-222 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competența digitală este un factor esențial pentru implementarea eficientă și inovatoare a proiectelor STEAM în educație. Competența digitală sprijină accesul la informații și resurse relevante, crearea și partajarea de produse digitale de calitate, colaborarea și comunicarea în cadrul comunităților de practică STEAM. Competența digitală contribuie, de asemenea, la dezvoltarea competențelor STEM/STEAM ale elevilor și profesorilor, precum și a altor competențe-cheie pentru învățarea pe tot parcursul vieții. Prin integrarea competenței digitale în proiectele STEAM, elevii și profesorii pot beneficia de oportunități de învățare mai variate, interactive și inovatoare. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă digitală, proiect STEAM, integrare, tehnologii digitale, impact, digital competence, STEAM project, integration, digital technologies, impact |
||||||
|