Articolul precedent |
Articolul urmator |
113 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 17:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 GREMALSCHI, Anatol, CHIRIAC, Liubomir. Conceptul de școli STEAM. In: Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM)., Ed. Ediţia a 3-a, 27-28 octombrie 2023, Chişinău. Chişinău: CEP UPSC, 2023, Ediția a 3-a, pp. 14-22. ISBN 978-9975-46-813-8. DOI: https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p14-22 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Abordări inter/transdisciplinare în predarea ştiinţelor reale, (concept STEAM). Ediția a 3-a, 2023 |
|||||||
Conferința "Abordări inter/transdisciplinare în predarea științelor reale, (concept STEAM)." Ediţia a 3-a, Chişinău, Moldova, 27-28 octombrie 2023 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.steam-2023.p14-22 | |||||||
CZU: 373.091 | |||||||
Pag. 14-22 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În baza analizei experienței acumulate în implementarea abordărilor STEAM în învățământul general, se propune crearea de școli orientate pe studierea aprofundată a disciplinelor respective. Spre deosebire de școlile tip, școlile STEAM vor fi axate nu doar pe formarea competențelor-cheie tradiționale, dar și a celor cerute de profesiile viitorului. Este argumentată necesitatea fundamentării predării-învățării-evaluării pe “Busola de învățare 2030”, elaborată și promovată de Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică și se propun proiecte de planuri-cadru de învățământ ce asigură valorificarea în deplină măsură a tuturor oportunităților oferite de abordările STEAM. |
|||||||
Cuvinte-cheie școli STEAM, competenţe-cheie, competențe specifice societății și profesiilor viitorului, plan-cadru de învățământ STEAM, dotarea școlilor STEAM, STEAM schools, key skills, skills specific to society and the professions of the future, STEAM education framework plan, equipping of STEAM schools |
|||||||
|