Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
118 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.04 (1) |
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (212) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile, BOTEZATU, Valeria. Rolul și funcţionalitatea cercurilor școlare în viziunea elevilor. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 92-100. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.13 | |||||||
CZU: 374.04 | |||||||
Pag. 92-100 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Activitățile extrașcolare se desfășoară atât în cadrul instituțiilor extrașcolare (școli de arte, școli de muzică, centre de creație, cluburi), cât și în cadrul instituțiilor școlare prin intermediul cercurilor de elevi. Autorii șiau propus să identifice poziția elevilor referitor la funcționarea cercurilor școlare, exteriorizând o serie de aspecte, precum: sursa de informare despre existența cercului; motivarea aderării la cerc; relația profesor-elev; relația dintre elevi; modalitățile de predare; modalitatea de evaluare; competențele dezvoltate în cadrul cercurilor școlare. |
|||||||
Cuvinte-cheie cerc școlar, elevi, educaţie extraşcolară, competențe, chestionar, school circle, students, extracurricular education, skills, questionnaire |
|||||||
|