Rolul și funcţionalitatea cercurilor școlare în viziunea elevilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
118 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
374.04 (1)
Instrucție și educație în afara școlii. Continuarea educației. Educație permanentă (212)
SM ISO690:2012
ANDRIEŞ, Vasile, BOTEZATU, Valeria. Rolul și funcţionalitatea cercurilor școlare în viziunea elevilor. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 92-100. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.13
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470

Rolul și funcţionalitatea cercurilor școlare în viziunea elevilor

The role and functionality of school circles in the view of the students

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.13
CZU: 374.04

Pag. 92-100

Andrieş Vasile, Botezatu Valeria
 
Institutul de Cercetare, Inovare și Transfer Tehnologic, UPSC
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2023


Rezumat

Activitățile extrașcolare se desfășoară atât în cadrul instituțiilor extrașcolare (școli de arte, școli de muzică, centre de creație, cluburi), cât și în cadrul instituțiilor școlare prin intermediul cercurilor de elevi. Autorii șiau propus să identifice poziția elevilor referitor la funcționarea cercurilor școlare, exteriorizând o serie de aspecte, precum: sursa de informare despre existența cercului; motivarea aderării la cerc; relația profesor-elev; relația dintre elevi; modalitățile de predare; modalitatea de evaluare; competențele dezvoltate în cadrul cercurilor școlare.

Extracurricular activities are carried out both within extracurricular institutions (art schools, music schools, creative centers, clubs) and within school institutions through student circles. The authors proposed to identify the students’ position regarding the functioning of school circles, externalizing a series of aspects, such as: the source of information about the existence of the circle; motivation for joining the circle; teacher-student relationship; the relationship between students; teaching methods; evaluation method; the skills developed within school circles.

Cuvinte-cheie
cerc școlar, elevi, educaţie extraşcolară, competențe, chestionar,

school circle, students, extracurricular education, skills, questionnaire