Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
203 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.042:159.942.6 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Psihologie (3398) |
SM ISO690:2012 MARIAN, Mihai. Perfecţionismul și deznădejdea: implicaţii pentru performanţa academică a studenţilor. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 3(79), pp. 88-91. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 3(79) / 2023 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.3.12 | ||||||
CZU: 378.042:159.942.6 | ||||||
Pag. 88-91 | ||||||
|
||||||
Rezumat | ||||||
Articolul analizează variabile care ar putea influența asocierile dintre dimensiunile perfecționismului și sentimentele actuale de deznădejde și ideile de suicid la studenții în pandemie și postpandemie. Analiza studiilor de specialitate indică faptul că perfecționismul orientat spre sine și cel orientat spre ceilalți sunt ipotetic adaptative sau dezadaptative în anumite condiții. Sunt discutate implicațiile pentru dezvoltarea unor modele comprehensive, multidimensionale și integrate ale legăturii dintre perfecționism - risc de suicid la studenți precum și pentru prevenția perfecționismului. |
||||||
Cuvinte-cheie perfecționism, lipsă de speranță, ideație suicidară, gen, perfectionism, Hopelessness, suicide ideation, gender |
||||||
|