Metodologia rezolvării ecuațiilor trigonometrice cu un grad sporit de dificultate
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
159 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-17 09:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
514.11 (21)
Geometrie (106)
SM ISO690:2012
LUPU, Ilie. Metodologia rezolvării ecuațiilor trigonometrice cu un grad sporit de dificultate. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 3(33), pp. 7-14. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.7-14
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(33) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Metodologia rezolvării ecuațiilor trigonometrice cu un grad sporit de dificultate

Methodology for solving trigonometric equations with an increased degree of difficulty

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v33i3.7-14
CZU: 514.11

Pag. 7-14

Lupu Ilie
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 2 noiembrie 2023


Rezumat

În articol sunt incluse, în principiu, ecuații trigonometrice cu un grad sporit de dificultate, care vor contribui la dezvoltarea învățământului matematic, la organizarea lucrului independent și diferențiat cu elevii din liceele cu profil real.

The article includes, in principle, trigonometric equations with an increased degree of difficulty, which will contribute to the development of mathematical education, to the organization of independent and differentiated work with students in high schools with a real profile.

Cuvinte-cheie
ecuaţii, parametri, metode, gândire logică, învăţământ, strategii, rezolvare,

equations, parameters, Methods, logical thinking, education, Strategies, solving

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<identifier identifierType='DOI'>10.36120/2587-3636.v33i3.7-14</identifier>
<creators>
<creator>
<creatorName>Lupu, I.I.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Metodologia rezolvării ecuațiilor trigonometrice cu un grad sporit de dificultate</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2023</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1857-0623</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>ecuaţii</subject>
<subject>parametri</subject>
<subject>metode</subject>
<subject>gândire logică</subject>
<subject>învăţământ</subject>
<subject>strategii</subject>
<subject>rezolvare</subject>
<subject>equations</subject>
<subject>parameters</subject>
<subject>Methods</subject>
<subject>logical thinking</subject>
<subject>education</subject>
<subject>Strategies</subject>
<subject>solving</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>514.11</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2023-11-01</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>&Icirc;n articol sunt incluse, &icirc;n principiu, ecuații trigonometrice cu un grad sporit de dificultate, care vor contribui la dezvoltarea &icirc;nvățăm&acirc;ntului matematic, la organizarea lucrului independent și diferențiat cu elevii din liceele cu profil real.</p></description>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article includes, in principle, trigonometric equations with an increased degree of difficulty, which will contribute to the development of mathematical education, to the organization of independent and differentiated work with students in high schools with a real profile.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>