Experimentul – metodă de predare a biologiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
219 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 15:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:57 (21)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3946)
Științe biologice în general (3592)
SM ISO690:2012
BRÎNZĂ, Lilia, SERBENCO, Ana. Experimentul – metodă de predare a biologiei. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 2(32), pp. 147-155. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.147-155
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Experimentul – metodă de predare a biologiei

The experiment – method of teaching biology

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.147-155
CZU: 37.016:57

Pag. 147-155

Brînză Lilia1, Serbenco Ana2
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Teoretic Doroţcaia, r. Dubăsari
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2023


Rezumat

În lucrarea curentă sunt prezentate rezultatele experimentului realizat la orele de biologie cu implicarea elevilor clasei a VII-a, din Liceul Teoretic Doroțcaia, raionul Dubăsari. Experimentul a fost unul de cercetare și descriere. Prin intermediul acestei metode de predare, au fost identificate organele vegetative ale plantelor de soia: rădăcina, tulpina și frunza. În rezultat, lecțiile de biologie au fost atractive, acumularea cunoștințelor noi a fost mai eficientă, iar elevii au fost motivați și curioși să descopere fenomenele ce însoțesc procesele de creștere și dezvoltare a plantelor de soia.

In the current work, the results of the experiment carried out in the biology classes with the involvement of the 7th grade students, from the Dorotcaia Theoretical High School, Dubasari district, are presented. The experiment was one of research and description. Through this teaching method, the vegetative organs of soybean plants were identified: root, stem and leaf. As a result, the biology lessons were attractive, the accumulation of new knowledge was more effective, and the students were motivated and curious to discover the phenomena accompanying the growth and development processes of soybean plants.

Cuvinte-cheie
biologie, experiment, elevi, soia,

biology, experiment, students, Soybean, vegetative organs