Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
220 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-09 15:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:57 (21) |
Основы образования. Теоретические основы. Философские основы и др. (3950) |
Биологические науки в целом (3592) |
SM ISO690:2012 BRÎNZĂ, Lilia, SERBENCO, Ana. Experimentul – metodă de predare a biologiei. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2023, nr. 2(32), pp. 147-155. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.147-155 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||||
Numărul 2(32) / 2023 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v32i2.147-155 | |||||||
CZU: 37.016:57 | |||||||
Pag. 147-155 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
În lucrarea curentă sunt prezentate rezultatele experimentului realizat la orele de biologie cu implicarea elevilor clasei a VII-a, din Liceul Teoretic Doroțcaia, raionul Dubăsari. Experimentul a fost unul de cercetare și descriere. Prin intermediul acestei metode de predare, au fost identificate organele vegetative ale plantelor de soia: rădăcina, tulpina și frunza. În rezultat, lecțiile de biologie au fost atractive, acumularea cunoștințelor noi a fost mai eficientă, iar elevii au fost motivați și curioși să descopere fenomenele ce însoțesc procesele de creștere și dezvoltare a plantelor de soia. |
|||||||
Cuvinte-cheie biologie, experiment, elevi, soia, biology, experiment, students, Soybean, vegetative organs |
|||||||
|