Contexte relevante evaluării și dezvoltării motivației pentru învățare a elevilor de vârstă școlară mică
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
218 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 22:06
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3:159.947.5+371.261:373.3 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Psihologie (3398)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
MÎSLIŢCHI, Valentina, MUNTEAN, Marina. Contexte relevante evaluării și dezvoltării motivației pentru învățare a elevilor de vârstă școlară mică. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 205-213. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p205-213
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Contexte relevante evaluării și dezvoltării motivației pentru învățare a elevilor de vârstă școlară mică

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p205-213
CZU: 37.015.3:159.947.5+371.261:373.3

Pag. 205-213

Mîsliţchi Valentina, Muntean Marina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 27 aprilie 2023


Rezumat

Articolul evidențiază contextele relevante evaluării și dezvoltării motivaţiei pentru învăţare la elevii de vârstă școlară mică. În lucrare sunt precizate metodele, instrumentele de evaluare a motivației pentru învățare la elevii din învățământul primar; sunt prezentate rezultatele experimentale privind nivelul motivației pentru învățare a școlarilor mici; este descris succint Programul experimental axat pe dezvoltarea motivaţiei pentru învăţare la copiii de vârstă şcolară mică.

The article highlights the relevant contexts to the assessment and development of learning motivation in early school-age students. The paper specifies the methods and tools for evaluating learning motivation in primary school students; the experimental results regarding the level of learning motivation of children are presented; the experimental program focused on the development of motivation for learning in children of early school age is described.

Cuvinte-cheie
motivaţie, motivație pentru învățare, vârsta școlară mică, evaluare, program experimental, condiţii psihopedagogice, tehnologii didactice,

motivation, learning motivation, early school age, evaluation, experimental program, psychopedagogical conditions, didactic technologie