Strategii didactice de predare-învățare în clasele primare a conținuturilor referitoare la sărbătorile calendaristice din comunitate în cadrul disciplinei „Educația moral-spirituală”
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
258 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-02 00:17
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:37.013.42/.43+37.042.2:373.3 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067)
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2132)
SM ISO690:2012
BULAT (IURCISIN), Ana. Strategii didactice de predare-învățare în clasele primare a conținuturilor referitoare la sărbătorile calendaristice din comunitate în cadrul disciplinei „Educația moral-spirituală”. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 20-26. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p20-26
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Strategii didactice de predare-învățare în clasele primare a conținuturilor referitoare la sărbătorile calendaristice din comunitate în cadrul disciplinei „Educația moral-spirituală”

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p20-26
CZU: 37.016:37.013.42/.43+37.042.2:373.3

Pag. 20-26

Bulat (Iurcisin) Ana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2023


Rezumat

Articolul dat prefigurează abordările teoretico-metodologice, legislative și normative naționale, cu referire la valorificarea strategiilor didcatice constructive în cadrul disciplinei școlare Educația moralspirituală, cl. I-IV.

This article foreshadows the national theoretical, methodological, legislative and normative approaches, with reference to the capitalization of constructive didactic strategies within the school discipline "Moral spiritual education" cl. I-IV.

Cuvinte-cheie
competenţe sociale, competențe social-morale, paradigma constructivistă, strategii didactice de învățare, nivel de școlaritate primar, disciplina curriculară Educația moral-spirituală,

social competences, social-moral competences, constructivist paradigm, didactic learning strategies, primary schooling level, curricular discipline on "Moral-spiritual education