Articolul precedent |
Articolul urmator |
258 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 00:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.013.42/.43+37.042.2:373.3 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2132) |
SM ISO690:2012 BULAT (IURCISIN), Ana. Strategii didactice de predare-învățare în clasele primare a conținuturilor referitoare la sărbătorile calendaristice din comunitate în cadrul disciplinei „Educația moral-spirituală”. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 20-26. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p20-26 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p20-26 | ||||||
CZU: 37.016:37.013.42/.43+37.042.2:373.3 | ||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat prefigurează abordările teoretico-metodologice, legislative și normative naționale, cu referire la valorificarea strategiilor didcatice constructive în cadrul disciplinei școlare Educația moralspirituală, cl. I-IV. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe sociale, competențe social-morale, paradigma constructivistă, strategii didactice de învățare, nivel de școlaritate primar, disciplina curriculară Educația moral-spirituală, social competences, social-moral competences, constructivist paradigm, didactic learning strategies, primary schooling level, curricular discipline on "Moral-spiritual education |
||||||
|