Articolul precedent |
Articolul urmator |
262 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-02 00:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:37.013.42/.43+37.042.2:373.3 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4076) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (261) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
SM ISO690:2012 BULAT (IURCISIN), Ana. Strategii didactice de predare-învățare în clasele primare a conținuturilor referitoare la sărbătorile calendaristice din comunitate în cadrul disciplinei „Educația moral-spirituală”. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 20-26. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p20-26 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2022 |
||||||
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective" 2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p20-26 | ||||||
CZU: 37.016:37.013.42/.43+37.042.2:373.3 | ||||||
Pag. 20-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dat prefigurează abordările teoretico-metodologice, legislative și normative naționale, cu referire la valorificarea strategiilor didcatice constructive în cadrul disciplinei școlare Educația moralspirituală, cl. I-IV. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe sociale, competențe social-morale, paradigma constructivistă, strategii didactice de învățare, nivel de școlaritate primar, disciplina curriculară Educația moral-spirituală, social competences, social-moral competences, constructivist paradigm, didactic learning strategies, primary schooling level, curricular discipline on "Moral-spiritual education |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Bulat (Iurcisin), A.</creatorName> <affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Strategii didactice de predare-învățare în clasele primare a conținuturilor referitoare la sărbătorile calendaristice din comunitate în cadrul disciplinei „Educația moral-spirituală”</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2022</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'></relatedIdentifier> <subjects> <subject>competenţe sociale</subject> <subject>competențe social-morale</subject> <subject>paradigma constructivistă</subject> <subject>strategii didactice de învățare</subject> <subject>nivel de școlaritate primar</subject> <subject>disciplina curriculară Educația moral-spirituală</subject> <subject>social competences</subject> <subject>social-moral competences</subject> <subject>constructivist paradigm</subject> <subject>didactic learning strategies</subject> <subject>primary schooling level</subject> <subject>curricular discipline on "Moral-spiritual education</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016:37.013.42/.43+37.042.2:373.3</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2022</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul dat prefigurează abordările teoretico-metodologice, legislative și normative naționale, cu referire la valorificarea strategiilor didcatice constructive în cadrul disciplinei școlare Educația moralspirituală, cl. I-IV.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article foreshadows the national theoretical, methodological, legislative and normative approaches, with reference to the capitalization of constructive didactic strategies within the school discipline "Moral spiritual education" cl. I-IV.</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>