Formarea valorilor în cadrul educației interculturale din perspectiva tradițiilor naționale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
287 5
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-08 13:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.42/.43+164.032:[159.923+159.955] (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4067)
Logică. Epistemologie. Teoria cunoașterii. Metodologie (158)
Psihologie (3512)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana. Formarea valorilor în cadrul educației interculturale din perspectiva tradițiilor naționale. In: Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 2, 1-2 octombrie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Vol. 2, pp. 7-12. DOI: https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p7-12
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2022
Conferința "Învățământul superior: tradiţii, valori, perspective"
2, Chişinău, Moldova, 1-2 octombrie 2022

Formarea valorilor în cadrul educației interculturale din perspectiva tradițiilor naționale

DOI:https://doi.org/10.46727/c.v2.1-2-10-2022.p7-12
CZU: 37.013.42/.43+164.032:[159.923+159.955]

Pag. 7-12

Antoci Diana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 aprilie 2023


Rezumat

Prezentul articol abordează problema formării și promovării valorilor în cadrul educației interculturale reieșind din specificul culturii și tradițiilor naționale. Conținutul lucrării identifică pozițiile științifice privind particularitățile mediului educațional; evidențiază componentele structurale ale valorilor și specificul metodologic de formare a valorilor; stabilește impactul produs asupra ființei umane în contextul educației interculturale; scoate în evidență necesitatea realizării educației interculturale prin raportare la cultura și tradiții naționale care asigură identitatea personalității.

This article addresses the issue of forming and promoting values within intercultural education based on the specifics of national culture and traditions. The content of the paper identifies the scientific positions regarding the particularities of the educational environment; highlights the structural components of values and the methodological specificity of values formation; establishes the impact produced on the human being in the context of intercultural education; emphasizes the need to achieve intercultural education by reporting to national culture and traditions that ensure the identity of the personality.

Cuvinte-cheie
valoare, cultură, educaţie interculturală, tradiţii, identitate, personalitate,

value, culture, intercultural education, traditions, identity, personality